6 תשובות
אומר ניראלי שזה לא נשלח
שואל השאלה:
כן אני יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי
אנונימית
לא כל עוד ההודעה אדומה עדיין יש חסימה
כשהודעות באדום סימן שזה לא נשלח כי אין אינטרנט
אם מישהו שם לך בלוק אז כשתכתבי לו תיהיה הודעה ואחריי שתשלחי לו בקשת חברות גם תיהיה הודעה וגם כמובן אם הוא מתעלם ממך אז זה סימן שהוא חסם אותך יעני את לא תוכלי לשלוח לא יותר הודעות
שואל השאלה:
כוסעמק למה אף אחד לא מבין מה שאלתי
אנונימית