5 תשובות
וואלק פשוע אל תיתני לזה יחס תני לו ללכת בסוף הוא יחזור אליך ואני אומר לך מנסיון כי אם תראי יחס יותר מידי זה רק יעצבן
כלום
פשוט הייתי בוכה עליו קצת נכנסת לדיכאון קצת וממשיכה הלאה
פשוט הייתי בוכה עליו קצת נכנסת לדיכאון קצת וממשיכה הלאה
ילד חראא עזבי אותו שלררי
פשוט הייתי ממשיכה הלאה
שואל השאלה:
עצוב אבל לפחות אתה יודע ולא נשאר בתהייה זה גם משהו...
עצוב אבל לפחות אתה יודע ולא נשאר בתהייה זה גם משהו...
אנונימית
באותו הנושא: