5 תשובות
וואלק פשוע אל תיתני לזה יחס תני לו ללכת בסוף הוא יחזור אליך ואני אומר לך מנסיון כי אם תראי יחס יותר מידי זה רק יעצבן
כלום
פשוט הייתי בוכה עליו קצת נכנסת לדיכאון קצת וממשיכה הלאה
ילד חראא עזבי אותו שלררי
Jub
פשוט הייתי ממשיכה הלאה
שואל השאלה:
עצוב אבל לפחות אתה יודע ולא נשאר בתהייה זה גם משהו...
אנונימית