7 תשובות
סורי אבל אני ממש לא מסכימה זה הסוג האהוב עליי הם מושלמים
כול הציורים שלי מצבעי אקריליק , לי אישית מאד נוח להשתמש בהם , מה קרה שאת חושבת ככה אשמח לעזור ולייעץ אם צריך
שואל השאלה:
סתם צבעים מעצבנים
מתייבשים לי על הקנבס וכשאני מוסיפה מים הם נהיים נוזליים מדי
לא כיף לצייר איתם
אנונימית
אם מפריע שהצבע מתייבש מהר ישנו חומר בשם ריטרדר (retarder) שנפני שאת מערבבת צבעים/מורחת על הקנבס כאשר את שמה את הצבעים בפלטה את שמה בהם אותו ואז לוקח להם יותר זמן להתייבש
לי דווקא אין בעיה איתם,זה ממש נחמד להשתמש בהם והדבר הטוב הוא שזה מתקלף אח את רוצה להוריד את זה ומתחרטת על התוצאה,אמ אבל אם את לא מתחברת לצבעים הללו תקני סוג אחר ותנסי כמה שיותר דברים עד שתמצאי את שלך.
מסכימה איתך לגמרי. ממש קשה לעשות איתם אפקטים יפים. אני אוהבת יותר צבעי שמן:)
שואל השאלה:
כן צבעי שמן הרבה יותר נוחים
יש לי מלא ציורים שציירתי בצבעי שמן, אפילו לא הייתה לי טכניקה טובה והם יצאו ממש יפים
אנונימית