8 תשובות
כןן
לא שמעתי על זה...לא חושבת שזה נכון
הלוואי שיצא הלוואי שתיהיה עונה 5+6
וואי כ"כ בא לי שהם ימשיכו את הסדרה אבל
לא חושבת שזה יקרא אבל אם יצא סרט איחוד אני ככ יתרגש
וואי כ"כ בא לי שהם ימשיכו את הסדרה אבל
לא חושבת שזה יקרא אבל אם יצא סרט איחוד אני ככ יתרגש
שואל השאלה:
אמאלה אמן שיהיה זה סדרה מושלמתת
אמאלה אמן שיהיה זה סדרה מושלמתת
לול אין לי מושג אבל נאמר אמן
אין לי מושג אבל אם זה נכון אז וואו אני מתרגשת
ונאמר אמן
אנונימית
לא אמרו כלום אם זה אמיתי או לא כאילו לא הודיעו כלום מסוגר אבל הם דיברו על זה כמה פעמים