10 תשובות
אני אישית לא חושבת ככה
אני לא בוחרת ידידים לפי המראה למה שיהיה לי אכפת מזה,אכפת לי מהחיבור עם הבן אדם והצחוקים איתו זהו. ויש לי כאלה והם הכי אחלה
אני לא בוחרת ידידים לפי המראה למה שיהיה לי אכפת מזה,אכפת לי מהחיבור עם הבן אדם והצחוקים איתו זהו. ויש לי כאלה והם הכי אחלה
הידידים שלי הם הכי לא הטעם שלי בעולם במראה החיצוני ואני חולה על האופי שלהם
די לבסס תאוריות שלמות על סמך החיים שלך
די לבסס תאוריות שלמות על סמך החיים שלך
אני מחזקת את דברייך זהו.
לא בוחרים בידיד לפי המראה, אבל אני מסכימה איתך שלרוב לאחד הצדדים יהיה רגשות כלפי השני:(
מה ממש לא
אם מישהו מצחיק אותי וכיף לי להיות לידו למה שיהיה אכפת לי מהמראה שלו אני הרי לא יוצאת איתו
אם מישהו מצחיק אותי וכיף לי להיות לידו למה שיהיה אכפת לי מהמראה שלו אני הרי לא יוצאת איתו
ממש לא מסכימה איתך
רוב הידידים שלי בכלל לא הטעם שלי
רוב הידידים שלי בכלל לא הטעם שלי
לי יש רגשות לידידה שלי!
אנונימי
וואו ממש לא
יש לי ידידים שהם הכי לא הטעם שלי בגברים, לא באופי ולא ביופי .
ואין לנו בכלל רגשות אחד כלפי השני.
מה שאתה עושה זה סתם הכללה ..
כנראה נפגעת מזה או משהו
אבל אל תחשוב שכולם ככה.
יש לי ידידים שהם הכי לא הטעם שלי בגברים, לא באופי ולא ביופי .
ואין לנו בכלל רגשות אחד כלפי השני.
מה שאתה עושה זה סתם הכללה ..
כנראה נפגעת מזה או משהו
אבל אל תחשוב שכולם ככה.
אני לא מסכימה. אני ממש לא בוחרת ידידים על פי מראה אלא פשוט אם אני מתחברת אליהם ממש כמו שאני עושה עם ידידות. יש לי הרבה ידידים שאני לא מוצאת אותם מושכים בכלל אפילו בלשון המעטה ואני פשוט ידידה שלהם כי אני אוהבת האופי שלהם והתחברנו כמו שאני מתחברת עם חברות אחרות שלי. מבחינתי אין הבדל בין ידידים לידידות. אם הייתי בקטע של מישהו לא הייתי הופכת אותו לידיד שלי פשוט הייתי אומרת לו שאני בקטע שלו או ממשיכה הלאה בחיים שלי
אנונימית
אני תמיד אומרת חברים טובים אם זה עוזר ;)
ידי או ידידה זה נשמע מוזר
ידי או ידידה זה נשמע מוזר
באותו הנושא: