10 תשובות
האמת שאני בערך באמצע של הספר האחרון ופחות אהבתי אותו.
כאילו הסדרה עצמה (ספרים 1-3) הם הספרים הכי טובים שקראתי, באמת זה משהו חזק.
אבל לדעתי היה צריך לסיים את זה שם, הספר האחרון פחות ):
כאילו הסדרה עצמה (ספרים 1-3) הם הספרים הכי טובים שקראתי, באמת זה משהו חזק.
אבל לדעתי היה צריך לסיים את זה שם, הספר האחרון פחות ):
הסדרה היא רק 3 ספרים, לא? איזה ספר רביעי?
שואל השאלה:
הספר הרביעי הוא לא הסיפור של קטניס הוא לא חלק מהטרילוגיה הוא על הנשיא סנואו כשהוא היה בן 18
הספר הרביעי הוא לא הסיפור של קטניס הוא לא חלק מהטרילוגיה הוא על הנשיא סנואו כשהוא היה בן 18
שואל השאלה:
השם בעברית זה הבלדה לנחשים ולציפורי השיר
השם בעברית זה הבלדה לנחשים ולציפורי השיר
^^^יצא ספר חדש (ספין אוף כזה) שהוא מספר על התקופה לפניי קטניס
שואל השאלה:
ונכון הספר פחות טוב אבל על החלק השלישי פשוט מעולה כדאי להמשיך לקרוא
ונכון הספר פחות טוב אבל על החלק השלישי פשוט מעולה כדאי להמשיך לקרוא
כןכן אני בכיתי בסוף הספר השלישי זה היה ככ יפה
שואל השאלה:
נכון אבל אני דיברתי על החלק השלישי של הספר הרביעי
נכון אבל אני דיברתי על החלק השלישי של הספר הרביעי
האא אני עוד לא שם, בינתיים פחות אהבתי אבל אני אמשיך (:
שואל השאלה:
כדאי לך ממש אני לא אהבתי את הספר בכלל ואז הגעתי לחלק השלישי והכי טוב 100 עמודים לפני הסוף וזה היה פשוט ממש מדהים תמשיך לקרוא ותעדכני :)
כדאי לך ממש אני לא אהבתי את הספר בכלל ואז הגעתי לחלק השלישי והכי טוב 100 עמודים לפני הסוף וזה היה פשוט ממש מדהים תמשיך לקרוא ותעדכני :)