10 תשובות
האמת שאני בערך באמצע של הספר האחרון ופחות אהבתי אותו.
כאילו הסדרה עצמה (ספרים 1-3) הם הספרים הכי טובים שקראתי, באמת זה משהו חזק.
אבל לדעתי היה צריך לסיים את זה שם, הספר האחרון פחות ):
הסדרה היא רק 3 ספרים, לא? איזה ספר רביעי?
שואל השאלה:
הספר הרביעי הוא לא הסיפור של קטניס הוא לא חלק מהטרילוגיה הוא על הנשיא סנואו כשהוא היה בן 18
שואל השאלה:
השם בעברית זה הבלדה לנחשים ולציפורי השיר
^^^יצא ספר חדש (ספין אוף כזה) שהוא מספר על התקופה לפניי קטניס
שואל השאלה:
ונכון הספר פחות טוב אבל על החלק השלישי פשוט מעולה כדאי להמשיך לקרוא
כןכן אני בכיתי בסוף הספר השלישי זה היה ככ יפה
שואל השאלה:
נכון אבל אני דיברתי על החלק השלישי של הספר הרביעי
האא אני עוד לא שם, בינתיים פחות אהבתי אבל אני אמשיך (:
שואל השאלה:
כדאי לך ממש אני לא אהבתי את הספר בכלל ואז הגעתי לחלק השלישי והכי טוב 100 עמודים לפני הסוף וזה היה פשוט ממש מדהים תמשיך לקרוא ותעדכני :)