3 תשובות
זה כמו שהסבירו פה..
ואם את לא מבינה, את יכולה לפתוח האח
הגדול ולהסתכל על לינור ורמי.
זה יתן לך את ההצגה לדאדי אישיוז.
והשיר שייך לדה נייברהוד ולא ארקיטק מנקיז
זה על אנשים שהיה להם בעיות עם אבא של היה להם אבא שהןא לא היה האבא הכי טוב עזב היה עם בעיות שתיה וכאלה...
אנונימית
השיר הוא של דה נייברהוד
וכעיקרון זה בנות שנמשכות לגברים מבוגרים