43 תשובות
אוי לא, שלא תחשבי על זה אפילו....אין צבע יותר יפה מהצבע שלך פשוט הוא לא מוערך מספיק....תלמדי לאהוב את עצמך כמו שאת וברגע שתעשי את זה לא משנה מה תלבשי או מה תעשי בשיער או איך תתאפרי את תמיד תאהבי את עצמך וברגע שתאהבי את עצמך אחרים יאהבו אותך
את לא צריכה להתבייש במיש את. את צריכה לאהוב את עצמך. חוץ מזה שתדעי שלדעתי בנות עם עור כהה יפות יותר. הלוואי והיה לי עור טיפה יותר כהה. אני ממש חיוורת...
בכל אופן אני כאן אם את צריכה אותי, ותזכרי שאת מדהימה!!❤
הרגע הזה כשאני משתזפת שעות
ויש בנות שלא מעריכות את הצבע שלהן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת את זה ואני מרגישה שגם אחרים בסביבתי לא אוהבים
אנונימית
שואלת השאלה את פשוט טועה
בת כמה את
אנונימית
שואל השאלה:
^ כמעט 16
אנונימית
טוב כשתגדלי תביני שהצבע שלך מושלם אני במקומך הייתי אפילו משוויצה
אנונימית
אין דרך לשנות את זה
נראלי שיש איזה דרך
אבל בכל מקרה צבע עור כהה זה ממש יפה
כיאלו אני מכירה אנשים שהיו עושים הכל בשביל צבע עור כזה
תהיי שמחה במה שיש לך.
אל תשנאי את עצמך ואל תשני כלום, לא משנה מה יגידו על המראה שלך, הם סתם אומרים מקנאים, אז מה אם את כהת עור ?מותר לך להיות מי שאת ומה שאת ,את לא צריכה להשתנות בשביל אנשים אחרים וגם לא בשביל שהם יאהבו אותך ולא ישנאו אותך, אנשים הנכונים ירצו אותך בזכות מי שאת ומה שאת ובזכות הדברים הטובים בך ולא ירצו לשנות אותך ולא את העור שלך, צבע עור לא אומר שום דבר רע עליך, אז את שונה, כולנו שונים מאחרים ולכל אחד מאתנו קצת לא רגיל. אי אפשר לשנות את זה אלא להתמודד ולאהוב את עצמך כי את מיוחדת, שילכו ל... כל מי שלא אוהב אותך ואת שוני, שלא יאהבו, מה אכפת לך מה יגידו לך? תלמדי לאהוב את עצמך ולקבל את עצמך, תמיד תהיה ביקרות ודעות כאלה עליך אבל אל תני לשונאים סיבות לנצח אותך, תתגאי בזה, כהי עור תמיד שווים ולא משנה מה יגידו, תראי גם אנשים עם צבע עור כהה הצליחו בחיים שלהם ולא פחות מאנשים אחרים, מייקל גקסון וגם מייקל גורדון ו וויל סמית ועוד אנשים , שאקירה , ביונסיה ועוד אנשים גם מישראל ובעולם שהם הצליחו בחיים אפילו שהם כהי עור, אל תוותרי
באמת שאת צריכה להיות גאה ולאהוב את עצמך כמו שאת ולא לחשוב על מה שאחרים חושבים, אני הייתי הורגת בשביל צבע עור כהה זה אחד היפים באמת את מהממת!!
אנונימית
זה הכי יפה והכי טבעי אם מדברים מבחינה ביולגית

את ברת מזל שיש לך עור כהה
את אתיופית או פשוט שזופה מידי?
אנונימית
שואל השאלה:
אתיופית
אנונימי
זה מושלם אחותי
מה יש לך
אז עוד יותר יש לך יופי מיוחד
אני באמת לא מבינה אותך
אנונימית
ולי יש מישהי שהתחתנה עם אתיופי במשפחה מצד אבא שלי והוא סבבה, שמעי להיות אתיופית זה לא משהו רע, יש לכם משהו מיוחד באמת, מאכלים מיוחדים תרבות וכל זה, בין אלה שומרי מסורת או לא , אל תרגישי לא שייכת בגלל מי שאת, תתגאי במי שאת
את יכולה בבקשה לפנות אליי בפרטי, את באמת מטורפת על כל הראש אני מזרחית ולבנה כמו קיר. אני מאוהבת באנשים כמוך. עד שתביני אתזה יקרו לך הרבה דברים לא נעימים בדרך. פליז תפני אליי בפרטי
שואל השאלה:
^ מצטערת אבל אני מעדיפה שלא
אנונימית
אמ לא אמרתי את זה בשביל לפגוע, הוא באמת סבבה הבחור שהיא התחתנה אתו קרובת משפחה שלי. הייתי באירוע שהוא היה שם, לא בחתונה, והוא נראה אדם נחמד באמת, וגם שבאמת שיש לאתיופים תרבות מעניינת וגם מאכלים מרתקים, אוכל טף וכל זה, לא אומרת את זה סתם אלא מנסה להעלות נקודה שאת צריכה להיות גאה בעצמך וגם בייחודיות שלך, דעות ואנשים זה מסובך פה... שיהיה
אני גם כהת עור ותקשיבי שזה הדבר הכי יפה אצלי עם את אוהבת או לא זה מה שמייחד אותך ולדעתי הצבע שלנו באמת יפה ומושלם אני גאה בצבע עור שלי ואני מודה כל יום לה' שאני אתיופית כי באמת זכיתי תיהיי שלמה עם עצמך גם עם אנשים לא אוהבים זה הפסד שלהם למה את בכלל שמה עליהם את הכי יפה בעולם ❤
אנונימית
דווקא אתם עם העור הכהה יותר חזקים . תסתכלי בתחום הריצה . אמא שלי תמיד אומרת כמה שהבן אדם כהה ככה יותר חזק. והסיכוי לחלות בסרטן העור ממש ממש קטן. אז הצבע העור שלך הוא ממש לא חיסרון
גם אני הייתי כהת עור פעם והיום זה שונה
תנסי להיות רק בצל
אנונימית
מצחיק שאני באותו מצב. כמעט. אני לבנה כמו קיר וממש רוצה להיות כהת עור אם זה מנחם אותך... אני לא סובלת את הצבע הלבן שלי
אנונימי
^למה את אנונימי?
אנונימית
בנים אוהבים כהות עור
שואל השאלה:
^^^ אבל את יכולה פשוט להשתזף. אני לא
אנונימית
לא בקטע רע אבל אני באמת לא מבינה מה אנחנו יכולים לעשות עם זה?
את צריכה לקבל את עצמך כמו שאת
היי, שואלת השאלה, בתור אבשה בת 15 (חודש ל16). אני ממש מבינה למה את מתביישת.
ממש שנאתי את העור שלי פעם. כן הייתי חווה גזענות. וכן גם מה"חברים" שלי שיש להם צבע עור כמו שלי חוויתי גזענות בצורה נוראית.
אבל לאט לאט הבנתי שזה כל כך מיוחד,
שכאני יוצאת החוצה ומסתכלת על אנשים אז בחיצוניות אני לא רואה את כולם כמוני.
נכון שבחוץ את יותר כהה, אז מה?
בפנים כולנו בשר, דם ועצמות.
כולנו הגענו מאותו החור וכולנו שווים.
אבל תחשבי ש...את יותר. את מיוחדת, בולטת. כאילו באמת, תחשבי על זה...את הרבה יותר קורנת. גם אם זה מתבטא בכך שהעור שלך שחור, זה מיוחד. ובנוסף, גם אם את מכוערת, הצבע עור שלך לא קשור לזה.
אל תאשימי אותו ותעליבי את השאר שקוראים ושאולי יש להם גם צבע עור כהה
ואולי גם היו מתים לצבע עור כמו שלנו.
תלמדי לקבל את עצמך ואת תיראי שלא הכול בחיים זה הצבע עור שלך.
יש כל כך הרבה מעבר...אבל תתחילי בלקבל את עצמך כי זה הכי חשוב. וזה תקופה, אבל אולי גם לא, לכן חשוב שקודם תלמדי לקבל את עצמך... ולהבין שלכל אחד יש משהו שמפריע לו בעצמו אם זה בגשר/חצ'קונים/אף/משקל וכ'ו..
יש המון דברים לא לאהוב אבל תסתכלי על הצד הטוב. ותקראי את התגובות כאן.
באמת שהתגובות כאן כאלה יפות ובדר"כ שאני נכנסת לשאלות כאלה יש המון גזענות...אז, סליחה על החפירה
אבל אני לא עומדת לספר לך על דרך כדי להבהיר את העור שלך. כי קודם כל תלמדי לאהוב ולקבל את עצמך. ואם את צריכה עזרה בזה אני לגמרי פה. בהצלחה❤
הכי יפה שחומות
אני לא אגיד לך שאת יפה כי אני לא ראיתי אותך וזה יהיה שקר פשוט להפליץ את זה. אבל לצבע עור שלך אין שום קשר לזה בובי! אני חייבת להגיד לך שאני אישית מקנאה ברמות בכהי עור, בעיניי הם פשוט הורסים. זה שהצבע שלך לצערי לא מוערך מספיק, לא אמור להוריד מהערך של עצמך בעינייך. ואני בטוחה שיש בך מלא דברים מדהימים אחרים.
דרך אגב, מחזקת את ''סתם עוד ילדה''. אני אישית מתה על זה שאני בולטת בגלל משהו. השיער הירוק שלי, הספטום המזויף שלי... אני לוקחת את זה כמו מחאה שאני מושכת תשומת לב.
וטפ תעריכי את זה
זה יפה ברמות
גם אני אתיופית.
מבטיחה לך שזו רק תקופה. את תאהבי את עצמך יותר בהמשך.
אני היחידה שממש רוצה להיות כהת עור???
^^^^^^^^^^"גם אני הייתי כהת עור פעם והיום זה שונה תנסי להיות רק בצל"
למה שאת לא תנסי אולי לסתום תפה?
מלא בנות הולכות לשיזוף עור ולך יש צבע טבעי תאמרי לעצמך שיש בנות שמשלמות ושמות מלא איפור רק בשביל שיהיה להם את הצבע הזה
אני גם כההת עור (אבל יש יותר כהות ממני כי אני א איתיופית או משהו) אבל באמת זה צבע כלכך יפה אין לך מה להתבייש בו זה באמת כלכך מהמם❤ את יפה כמו שאת
צבע אור כהה זה יפה ואפילו סקסי!
רציני אני כהת עור וזה הדבר הכי יפה שיש ואני לא מגזימה.
תגידי תודה יש בנות שנשרפות מהשמש מרוב שהם משתזפות :)
בבקשה אל, אני מבטיחה לך שכל צבע עור הוא יפה
אני לא חושבת שתוכלי לשנות את צבע העור שלך, זה לא תלוי בך (בכל זאת מדובר בהורמונים שמרעילים את הגוף ועולים המוןן כסף) אבל הדבר היחיד שתוכלי לשנות זה את המחשבה שלך להיות שלמה עם עצמך...
ומי שלא אוהב אותך שיתפוצץ, אם את תאהבי את עצמך את לא תצטרכי שאף אחד יאהב אותך...
אני לא מכירה אותך ואני אוהבת אותך, אוקיי?❤
אני יודעת שאת לא חושבת ככה עכשיו אבל כהיי עור הם יפהפיים. העור שלך כל כך יפה אני בטוחה.
למזלך אין דרך לשנות את זה :-)
וואי אר יו סו סטופיד?
את צריכה להתגאות בצבע עור שלך לא להתבייש בו