4 תשובות
תחשבי טוב יהיה טוב
גם לי היה מבחן לא מזמן בכימיה וקיבלתי נכשל אני גם בכיתה י. תזכרי שהכל בסדר וגם לא נראלי שזה נכנס לבגרות
זה רק ב30 אחוז אבל עדיין המגן ידפק קצת של ה30 פשוט תמשיכי להשקיע מאמינה בך
זה לא משמעותי את יכולה להיות רגועה
באותו הנושא: