17 תשובות
כי חזה נשי נלקח כדבר מיני בחברה והחזה של הגברים לא, גם נשים בעצמן לוקחות את זה כדבר מיני ואינטימי אז אין סיבה להתווכח על זה.
שואל השאלה:
אם מישהו ימצא את השיער שלי מיני אז אני אצטרך להסתיר את השיער שלי?
אם מישהו ימצא את השיער שלי מיני אז אני אצטרך להסתיר את השיער שלי?
אנונימי
אחי. איכס.
יש דברים שהם ככה תמיד, בסיסיים, לא שואלים עליהם ומנסים לשנות אותם, בטח לא על הגוף. איכס
יש דברים שהם ככה תמיד, בסיסיים, לא שואלים עליהם ומנסים לשנות אותם, בטח לא על הגוף. איכס
אנונימי
זה מטומטם, אין לי שמץ מתי זה קרה כי פעם נשים הסתובבו בלי חזיות אבל זה לא שאני ארגיש בנוח גם לצאת החוצה אין דרך להפסיק את זה אבל זה די מטומטמם
אנונימית
לא, אם כל החברה לוקחת חזה כדבר מיני אז הוא הופך להיות דבר מיני. אם רק אדם אחד יגיד ששיער זה דבר מיני אתה לא תצטרך להסתיר אותו. אבל כש99% מהחברה לוקחת את זה כדבר מיני אתה צריך לכבד את זה.
שואל השאלה:
מה לכבד את זה זה הגוף שלי מה אכפת לי
מה לכבד את זה זה הגוף שלי מה אכפת לי
אנונימי
אני לא לובשת חזיות[לא גם לא גוזיות]
תשמע אתה יכול להגיד שהפין שלנו זה לא דבר מיני, אתה יכול ללכת ערום ברחוב אם תרצה, אבל קח בחשבון שבעולם המודרני זה לא לגיטימי. אנחנו לא בימי הביניים ויש כל מיני אג'נדות שגם הבנות מסכימות אליהן.
שואל השאלה:
לא פשוט זה איבר מין, ציצי זה לא איבר מין.
לא פשוט זה איבר מין, ציצי זה לא איבר מין.
אנונימי
תגידו מה שבא לכם בלי חזיות זה הרבה יותר נוח אבל זה עצוב שגודלים בלי לדעת שזה אפילו אופציה רק בכיתה ח הבנתי שמותר בכלל ללכת בלי
אתה צודק שהוא לא, אבל ככה החברה לוקחת אותו. אם אתה תראה בחורה בלי חולצה וחזייה ברחוב אתה תסתכל עלייה מוזר, ואם אתה אומר שלא אז אתה שקרן.
שואל השאלה:
אני אולי אסתכל עליה מוזר, אבל אני לא אעיר לה.
אני גם מסתכל מוזר על אנשים בלי חולצה
אני אולי אסתכל עליה מוזר, אבל אני לא אעיר לה.
אני גם מסתכל מוזר על אנשים בלי חולצה
אנונימי
זין על החברה
מהמכןגלח תודה על הפרחים
מהמכןגלח תודה על הפרחים
אתם יכולים להגיד מה שבא לכם אבל בפועל אתם כן שמים על מה שחושבים עליכם ואין סיכוי שלא.
אתם כן הולכים לפי חוקי החברה ואין סיכוי שלא.
אתם מנסים להתאים את עצמכם לסביבה ואין סיכוי שלא.
אלה דברים נורמלים, אנחנו בני אדם ואין טעם להכחיש את הטבע.
אתם כן הולכים לפי חוקי החברה ואין סיכוי שלא.
אתם מנסים להתאים את עצמכם לסביבה ואין סיכוי שלא.
אלה דברים נורמלים, אנחנו בני אדם ואין טעם להכחיש את הטבע.
אתה יכול להאמין שלא אבל אני פועלת לפי מה שהכי טוב בישבילי ולא מה שאנשים חושבים שהכי טוב אני מעדיפה לחיות איך שאני וכאילו ולם מתים למי אכפת חחח טיפה עצוב שאתה לא חושב שאנשים כאלה קיימים
זה לא טיפה עצוב ואת לא יכולה להגיד שאת פועלת רק לפי איך שאת מרגישה.
עמוק בפנים את תמיד רוצה שיראו אותך כמישהי מיוחדת לטובה ולא לרעה. לא משנה כמה תנסי להכחיש את זה ולהגיד "ז*ן על העולם" זה לא יעבוד.
עמוק בפנים את תמיד רוצה שיראו אותך כמישהי מיוחדת לטובה ולא לרעה. לא משנה כמה תנסי להכחיש את זה ולהגיד "ז*ן על העולם" זה לא יעבוד.
לעקוב אחרי החוקים זה לא דבר רע לא תמיד צריךלהיות שונה כל עוד זה עושה לך טוב אבל לא לעשות את הדברים הכי בסיסיים נגיד אפילו לא ללבוש חזיה בגלל דעות של אנשים זה די בולשיט כאילו פאקשיק החרא הזה ממש כואב
באותו הנושא: