התחברות הרשמה

דחוףף..מה לרשום??

אני רשומה באתר ומישהו רשם לי אני אוהב את התגובות שלך אז עשיתי לו פרצוף מחייך :). אז הוא הוא רשם לי :חה חה אז עכשיו את חסרת מילים (יעני אין מה להגיד.) מה אני ארשום לו בחזרה?
10 בינואר 2021, 10:46
עצותהתייעצות    
3 תשובות
תרשמי לו - חוח תודה
ט
טוב פסדר
תודהה כיף לשמוע
ש
שניצלונים
שואל השאלה:
הוא רשם לי כאילו עכשיו את לא מדברת המון ועושה רק פרצוף :). אז אני ארשום לו תודה?
אנונימית
באותו הנושא:
מישהו יכול לרשום לי מכתב רשמי למשרד החינוך על חג הסיגד בבקשה דחוףף!!
איזה הצדקה לרשום לאיחור??? דחוףף
בנותת דחוףף דחוףף דחוףף דחוףף!!
דחוףף עזרה מה לרשום
מישהו יכול לעזור לי לרשום טענה מרכזית ללמה לסגור את המדינה דחוףף!
דחוףף שמישהי תרשום לי ברכה לרשום לחברה בסטורי ברכה קצת ארוכה
דחוףף מה לרשום לחבר שלי ליומולדת אנחנו חודש ביחד
תגידו דחוףף דחוףף דחוףף מאיזה סרט זה?
תנו לי משפט לרשום בסטורי! דחוףף
דחוףף דחוףף דחוףף דחוףף
דחוףף מה לרשום מתחת לתמונה שאני רוצה לעלות?(סלפי)