11 תשובות
לציורים שליי
על זה שאני בוכה כשאני נפגעת.
זה אנושי וזה שזה פחות קורה במשפחה שלי מאשר אצלי זה לא אומר שאני שונה או "בכיינית".
זה אנושי וזה שזה פחות קורה במשפחה שלי מאשר אצלי זה לא אומר שאני שונה או "בכיינית".
צורת הלבוש שלי.
לא קשה לי לקבל ביקורת האמת
האופי שלי
האופי שלי ואיך שאני נראת נראלי
אבל יש אנשים שלא אכפת לי מהביקורת שלהם
זה תלוי במי שנותן לי ביקורת
אבל יש אנשים שלא אכפת לי מהביקורת שלהם
זה תלוי במי שנותן לי ביקורת
על השאיפות שלי
המראה שלי.
אנונימית
על זה שאני לא יוצאת הרבה מהחדר
אנונימית
הגוף שלי , האופי שלי, לגבי שאין לי עמוד שידרה
את האמת שקשה לי לקבל ביקורת כי אני ממש פרפקציוניסטית ואני שונאת לא להצליח במשהו ב100%.
אבל כשאני מקבלת ביקורת על המראה שלי/הלבוש זה מעניין לי תזין שאין לי.
אם זה משהו שאני עושה/רוצה לעשות, משהו שאני שואפת אליו ונראה לאחרים קצת "גדול", יהיה לי קשה לקבל את הביקורת שלהם, בלי קשר גם קשה לי לקבל דעה ששונה משלי.(אני כן אקבל אותה אבל יהיה לי מאוד קשה עם זה )
אבל כשאני מקבלת ביקורת על המראה שלי/הלבוש זה מעניין לי תזין שאין לי.
אם זה משהו שאני עושה/רוצה לעשות, משהו שאני שואפת אליו ונראה לאחרים קצת "גדול", יהיה לי קשה לקבל את הביקורת שלהם, בלי קשר גם קשה לי לקבל דעה ששונה משלי.(אני כן אקבל אותה אבל יהיה לי מאוד קשה עם זה )
באותו הנושא: