6 תשובות
כן, אני! סוף סוף אני רואה שיש עוד שאוהבים אותו
לא חח
אני פשוט לא מבין איך הוא יצא הפיסכופת האלים כשרמי עוד שנייה היה מוכן ללכת מכות אם חצי מהבית לא היה עוצר אותו
אין היגיון
אנונימי
גם אני, הוא הכי אמיתי שם.
796
אני דווקא אהבתי אותו מההתחלה הוא קצת צועק יותר מדי אבל הוא הכי אמיתי ורואים שיש לו לב זהב בתוך תוכו
כנראה שיש עוד אבל לפעמים הוא פשוט יותר מידי אגרסיבי כזה אבל עם כוונות טובות
שואל השאלה:
אני רואה עליו המון ביקורות ואני דווקא חושבת שאנשים מנסים לחשוב שמי שצועק ומתעצבן זה הרע וזה לאו דווקא
אנונימית