12 תשובות
אם אתם גרים ביחד כן, אתם מאותו בית.
לפי מה שאני יודע לפחות.
אני חושבת שהליכות עושים לבד
לא בטוח
כי יכול להיות שמותר לעשות ספורט רק ביחיד
כן,אם אתם גרים באותן בית אז ברור
נראה לי שכן
זה ספורט , ספורט זה חיוני
כן
כן אתם גם ככה נחשפים אחד לשני אם אתם גרים באותו הבית
כן
ניראלי שכעע
כע אין באמת סגר