התחברות הרשמה

האם לבית ספר יש חובה לפתוח לנו זום כשאנחנו מפחדים לבוא לבית ספר בגלל הקורונה?

הבית ספר שלי עדיין עובד כרגיל ואני מפחדת לבוא בגלל כל הסיפור של 8000 חולים ביום , זה עושה לי ממש חרדות וקיבלתי התקף פעמיים .השאלה שלי אם יש איזה חובה על הבית ספר לפתוח זום כשתלמידים מפחדים לבוא ? אם כן אתם יכולים לשלוח לי קישור של החוק הזה או אפילו ציטוט?
9 בינואר 2021, 18:03
קורונהמחלות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
*חובה* לפתוח מצלמה בזום ?
זאת חובה לפתוח מצלמה בזום?
הבית ספר רשם שזה חובה להיות עם מצלמה פתוחה, מותר להם?
האם זה חובה לפתוח מצלמה בזום? שיעור כמובן אניהבטוח בכמעט מאה אחוז שזה לא חובה לפי חוזה מנכ"ל
שאלה קצת מוזרה חשבתי על לפתוח קבוצה של 4 בנים(שאני חלק מהם) ושל 4 בנות ושהרעיון של הקבוצה היא חובה או חובה(המשך בפנים)
אני פוחדת נורא, ראיתי מת או חובה ואני מתה מפחד
איזו שאלה הייתם הכי מפחדים שישאלו אתכם ב"אמת או חובה"?
חשבתם פעם על המשפט "אנחנו מפחדים להיות לבד בבית"? לדעתי זה יותר כמו "אנחנו מפחדים שאנחנו לא לבד בבית" מסכימים?
אתם תחזרו לבית הספר או שאתם עדיין קצת מפחדים? והאם יכתבו חיסורים ויהיה חובה להיות עם מסכה כל הזמן בבית הספר?
הגעה בזמן לבית הספר זה חובת האדם כאזרח או חובה אחרת?
עכשיו שנחזור לבית ספר, זה יהיה חובה? כי בכל זאת יש כאלה שהמשפחה שלהם בסיכון, או שהם פשוט מפחדים