האם לבית ספר יש חובה לפתוח לנו זום כשאנחנו מפחדים לבוא לבית ספר בגלל הקורונה?
הבית ספר שלי עדיין עובד כרגיל ואני מפחדת לבוא בגלל כל הסיפור של 8000 חולים ביום , זה עושה לי ממש חרדות וקיבלתי התקף פעמיים .השאלה שלי אם יש איזה חובה על הבית ספר לפתוח זום כשתלמידים מפחדים לבוא ? אם כן אתם יכולים לשלוח לי קישור של החוק הזה או אפילו ציטוט?