4 תשובות
של essence זול וטוב
מייבלין
של מור ממן מושלם!!!! החלפתי כל כך הרבה לפניה. הוא לא זול אבל הוא שווה כל שקל לדעתי.. מגיע 2 בקבוקים אחד לכיסוי ואחד להארה ולגמרי עמיד לכל היום.
פעם שניה אני רוכשת אותו וממש מרוצה
פעם שניה אני רוכשת אותו וממש מרוצה
אני משתמשת בשל loreal
באותו הנושא: