7 תשובות
אקסמן: אפוקליפסה! 2016
שואל השאלה:
זה לא עונה לי על השאלה!
אנונימית
לשאלתך, לא בזמן הקרוב אלא אם כן כל מי שרץ להתחסן לקורונה יהפוך לזומבי
שואל השאלה:
זה מדהים בעיניי
אנונימית
אראה אותו היום תודה!!
לא יודעת אבל חברה שלי הכינה אותי לרגע הזה טוב טוב
חח תכלס אנחנו כבר סוג של בתסריט אפוקליפסה, לא מתכוון לקורונה, פשוט שינוי אקלים פוטנציאלי שישפיע על העולם, וההכחדות ההמונית ה-6 שמתרחשת כרגע(הרבה מיני בע"ח וחרקים נכחדו בזמן האחרון).

אבל אני לא מתכוון שלדעתי אנחנו עומדים למות בגלל הדברים הנ"ל, אני חושב שנספיק לתקן את הכל, הרבה אנשים פועלים בשביל להבטיח את זה. אנרגיה ירוקה כבר יותר זולה מדלקי מאובנים למשל. ולאט לאט הטכנולוגיה שלנו משתפרת ואולי יהיו פתרונות טובים יותר להרבה בעיות קיימות.

זה עדיין פשוט סוג של תסריט אפוקליפסה שמהווה את ההווה.
אנונימי