9 תשובות
6 אלף זה לא כזה הרבה.
זה מתקרב לשכר מינימום הם מקבלים הרבה יותר
חח זה די הרבה למישהו ללא תעודת בגרות שהוא שומר מתחיל וזה כן הרבה לשנה ראשונה.
ויש גם אנשים שמקבלים 100,000 בחודש רק שתדע.
ו6 אלף זה משכרות סבבה לשומר מתחיל
היא מדברת על השב"כ לא על שומרים.
שב"כ זה שונה לגמרי מסתם שומרים
יש שומרים שמקצבים להם משימות מיוחדות.
שואל השאלה:
שבכ שזה שירות ביטחון כללי.
זה כמו הfbi רק של ישראל
אנונימית
כןכןכן,
יש הרבה תפקידים כמו ביטחון..מודעין.. ועוד.
השכר מתחיל מ6 אלף.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימית
תלוי באיזה תפקיד אבל לדעתי הוא מקבל שכר טוב
משכורות מכובדות
כמובן שזה גם תלוי בדרגה כביכול/ברמה/במיקום בסולם