10 תשובות
שמועות שהוא בגד בקים עם ג'פרי.
אנונימית
לא הוא לא בגד בה.
הוא סובל ממאניה דפרסיה, כנראה שהמחלה הרסה להם את הזוגיות אבל הוא לא בגד בה.
תפסיקו להאמין לשמועות שקריות, זאת שהפיצה את זה אמרה שהיא הייתה משועממת ומסוממת.
אין להם חיים לדור הזה באמת
נטו שנאה לג'פרי הם רוצים לבטל אותו כלכך בגלל פאקינג ריב עם ג'יימס ועוד כמה טענות וואטאבר
שירדו מהעץ
ג'פרי גזען מוצהר... לא מגיע לו שום פרסום שיש לו.
וזה גם לא סוד שהוא ושיין הטרידו מלא אנשים.
ג'פרי בנה לעצמו את כל מה שיש לו לבד ומהרחוב ושאפו לו על כך אי אפשר להסתכל רק על הצד השלילי בבני אדם ואת כל "תרבות הביטול" הזאת שממש לא לגיטימית לדעתי כי זה תמיד רק על צד 1 ולא מסתכלים על 2 כפות המאזניים
הוא עבר ועובר דברים שקשה בכלל לחשוב עליהם כך שאני לא רוצה בכלל לשפוט אותו
ושיין לא קשור בכלל, חוץ מכמה סרטונים וקולקציה עם ג'פרי אני לא כזה מכירה אותו
מה זה קשור? מצידי שיתחיל מהעוני.
ברגע שאין לך כבוד לאנשים אתה בנאדם פח אשפה, במיוחד בגיל כל כך גדול כמו שלו.
שום דבר שעברת בחיים לא נותן לך להתנהג בזלזול לבני אדם, גם אחרי שאנשים לסלוח לך.
אם הוא היה זורק הערות אנטישמיות, היית "מבטלת" אותו הרבה לפני.
"לבטל" בנאדם רק אומר שאתה לא מסכים לתמוך בו יותר וחושב שלא מגיע לו פלטפורמה בסיבות כאלה.


כן ולהודות שאתה נמשך לחתול שלך זה הרבה יותר הגיוני.
ג'פרי מקבל זלזול מאחרים בלי הפסקה זה לא דבר חדש מהשנתיים האחרונות
וגזען למי הוא? כי הגזענות הנפוצה ביותר בארהב זה לשחורים ומקסיקנים, ולא מזמן הוא יצא עם בן אדם אפרו אמריקאי שהתברר שהוא שדד אותו בכלל
as his ex should.
לכל הקהילה השחורה בעיקר.
בגילו להמשיך להשתמש בn word אחרי שהוא "למד מהטעויות שלו וזה בגלל שהוא עבר המון בחיים".
אתה גזען פעם אחת את גזען תמיד.
זה ליטרלי ציוץ מלפני שנתיים-שלוש
מה זה גזען פעם 1 אז גזען תמיד? אנשים יכולים להשתנות אלוהים ישמור
אז אני הייתי פעם 1 הומופובית ועכשיו אני תומכת בקהילה ומצביעה למפלגות שמבטיחות להם זכויות
אז בגלל פעם אני עדיין?! מה זה השטויות במיץ אלוהים ישמור
אוקיי, וזה אומר שהוא לא ממשיך להתשתמש במילה הזאת? חחח
שאלת "למי הוא גזען?" נתתי לך מקרה אחד ממלא מקרים שלו.
מניחה שאם הקדשת זמן לדיון הזה, את יכולה להקדיש זמן גם לחפש מקרים בהם הוא גזען. ושוב, לתת לו לגיטימציה להיות גזען בגיל הזה, למרות שסלחו לו מלא פעמים והגיע מצב שהוא הגזים זה מזעזע. לא משנה מה בנאדם עבר, הוא עדיין לא למד מהטעויות שלו.