5 תשובות
עם*
תיהי בכושר...
כיתת ספורט פעם ראשונה שומע על כזה דבר. מודה לא מתאים לכול אחד. לא מתאים לי לפחות. אוהב תחרותיות, אבל יותר מדי זה כבר מפחיד לדעתי.
אם את בקטע של ספורט לכי על זה אלופה
אני מעדיף להיות בתחרות עם עצמי לא עם אחרים חחח
אם את בקטע של ספורט לכי על זה אלופה
אני מעדיף להיות בתחרות עם עצמי לא עם אחרים חחח
אם ספורט לא מרוויחים כסף
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
באותו הנושא: