16 תשובות
אמירה פמיניסטית אם כבר
אם היא מכה אז מגיעה לה כאפה ובכל מקרה אני לא רואה שום בעיה בלהרביץ לבנות
להרביץ לבנות ולבנים כאחד
אני מניח שאסור להרביץ לנקודה כאילו אבל לדעתי לא צריך להיות הבדל בין בנים לבנות אז לא גם בזה אין הבדל
אנונימי
כן.
ברור ששוביניסטי זה מוציא את הבנות כחלשות ופגיעות.
כן
אם היא תרביץ לי אני אחזיר לה דפאק
זה לא שיוויוני
אין בזה שום דבר שוביניסטי אלה אם כן את אומר את זה בזלזול וסתם צוחק על זה אסור להרביץ לבנים בדיוק כמו שאסור להרביץ לבנות אז זה קצת לא קשור
רק פמיניסטיות יגידו דבר כזה
לדעתי המשפט צריך להיות רק "אסור להרביץ" כי אלימות בדרך כלל לא עוזרת
לפי דעתי זאת אמירה שוביניסטית שבנות לא יודעות להגן על עצמן אז אסור לפגוע בהן כי אז הם לא ידעו מה לעשות במשפט אומרים שהגבר הוא חזק מאוד ושאסור לא לפגוע בבנות החלשות. בעיניי אין דבר יותר שוביניסטי מזה
כן,
מה זה? בגלל שאני בת זה אומר שאין לי כוח כמוך?
בתכלס, אנשים שרוצים כל כך לדבר על הזכות להרביץ לבנות, נשמע כאילו יש להם רצון מוגזם לאלימות, כי זה נשמע חשוד שיש להם רצון לזה
לא שוביניסטית אך לא צודקת ע"פ דעותיהם של הפמיניזם
קצת, אמורים להגיד אסור להרביץ ולא רק לבנות.
כן. אסור להרביץ בכללי, מכות לבת חמורות בדיוק כמו בנות לבן לדעתי