8 תשובות
לא, זה יעבור, זה סתם פצע שעובר אחרי כמה זמן. תמרחי על זה משחה.
4AM
לא יש דברים יותר גרועים תתטפלי בזה שימי משחות ותרופות
לא, וזה עובר רק לשמור על זה נקי והכל יהיה בסדר. כמובן שיש משחות וכל מיני תרופות
היה לי, זה משחות וכאלה זה עובר
לא נהרסו
ללכת לטפל
זה יעבור לך
כן