8 תשובות
מי לעזאזל משתמש באמזון פריים
אנונימי
אמ אין יותר מידי מידע אבל בטח רוב מה שיש בחברות האחרות
לאלאלאל אמזון יאחז
עדיף נטפליקס ודיסני פלוס לפחות בהתחלה
אין שם כל כך הרבה מגוון, ביטלתי בגלל השעמום שהיה שם.
שואל השאלה:
יש לי כבר נטפליקס
יש את the boys, שהיא פשוט מעולה! אחת הסדרות הטובות של השנתיים האחרונות