8 תשובות
מי לעזאזל משתמש באמזון פריים
אנונימי
אמ אין יותר מידי מידע אבל בטח רוב מה שיש בחברות האחרות
לאלאלאל אמזון יאחז
the wilds
עדיף נטפליקס ודיסני פלוס לפחות בהתחלה
אין שם כל כך הרבה מגוון, ביטלתי בגלל השעמום שהיה שם.
שואל השאלה:
יש לי כבר נטפליקס
יש לי כבר נטפליקס
יש את the boys, שהיא פשוט מעולה! אחת הסדרות הטובות של השנתיים האחרונות