13 תשובות
לא זה לא הגיוני
אבל גם אני לא מתה על פסטיגלים בטח לא של השנים האחרונות
אבל גם אני לא מתה על פסטיגלים בטח לא של השנים האחרונות
הגיוני.
אני בחיים לא הלכתי לפסטיגל
הכיוני ברור
שואל השאלה:
את בחיים לא הלכת לפסטיגל
אבל את אהבת שירים
את אהבת סדרות
את בחיים לא הלכת לפסטיגל
אבל את אהבת שירים
את אהבת סדרות
אנונימי
הגיוני, אבל קצת מוזר שאין אפילו משהו אחד שהוא אוהב
לדעתי זה מיותר..אני גם לא ראיתי גאליס וחממה וכול הסדרות הנוסטלגיות שהמשתתפים בהם הופיעו בפסטיגל..לא יודעת אם צודקת או טועה..פשוט לדעתי זה היה משהו משעמם..כנל על היום-אני לא אוהבת נועה קירל ולא קווין רובין ולא מרגי-והם השתתפו בפסטיגל.ממש בדיחה.אז בטח שאני לא הייתי הולכת.
הגיוני אבל הזויי כאילו איך אפשר לא לאהוב אף סדרה?! איךך❤
-קןאלת המשאלות-
-קןאלת המשאלות-
הגיוני
לא כולם מתחברים לזה
לא כולם מתחברים לזה
לאף סדרה?^ זה קצת מוזר
הוא בן 9,אולי הוא עדיין לא מצא את הדברים שמעניינים אותו
ואני גם לא מצליחה להתחבר לסדרות ולפסטיגלים וזה
ואני גם לא מצליחה להתחבר לסדרות ולפסטיגלים וזה
סוף סוף מישהו כמוני !
חחח הוא בן 9 מה אתה רוצה ממנו