4 תשובות
אני מסכימה שגוזי אמיתי , כאב לי לראות שהוא בכה זה כל כך לא מגיע לו יש לו מלא תומכים מלא אוהבים אותו
גוזי יותר אמיתי מתום
בחלק תום היה יותר ובחלק גוזי
בחרו בתום כי בתומכים של גל הצביעו לו גם
אנונימית