9 תשובות
תפרוץ אדובי פרימייר פרו, יש לי פריצה בשבילך
מה המטרה שלך בעריכה? קאטים וכתוביות או משהו מקצועי כמו פרמייר? מוזמן לברר איתי בפרטי יש לי ידע בתחום
תקשיב אחי לא יודע מה איתך אבל יש לי פרמייר, אפטר אפקטס, פוטושופ ואילוסטרייטור ולא הוצאתי שקל. הם פרוצים.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימי
כן גם אני פרצתי את כל אדובי
אי אפשר כאן לשלוח, אפשר בפרטי לשלוח את הקישור
שואל השאלה:
עריכה פחות לקטעים מקצועיים יותר שטויות וכאלה
עריכה פחות לקטעים מקצועיים יותר שטויות וכאלה
אנונימי
מנסים לעזור לך ואתה מגיב "טוב" עזוב לא מגיע לך את העזרה והפריצה שלנו
זיבי שנעזור לך עם הגישה הזאת
באותו הנושא: