12 תשובות
vpn משנה את המיקום שלך לגמרי, את האייפי, את המידע את הכול.


tor הוא רק לא שומר את החיפושים שלך. אבל אפשר להשתמש בתור כדי להשיג vpn שבנוי בתוכו.
4AM
דפדפן tor מיועד לכניסה לרשת העמוקה, לא תוכלי להכנס לרשת העמודה מגוגל כרום, אמנם לכמה אתרים מפוברקים אבל לא לכתובות אמיתיות של רשת אפלה,
עריכה: הבנתי אחרת, את תצטרכי בכל מקרה לגלוש תמיד עם vpn כשאת בתור אחרת זה יהיה אוי ואבוי
תור מעביר את הנתונים שלך דרך שרת נוסף לפני שהם מגיעים אלייך. ככה אתרים חושבים שהם שולחים נתונים למקום אחר שהוא לא את (ואז קשה יותר לעקוב אחרייך). כנ"ל לגבי vpn.
לגבי גלישה בסתר - היא מסתירה מההיסטורית גלישה את כל מה שגלשו.
לגבי גוגל, תעשי גלישה בסתר וזה מספיק.
שואל השאלה:
התכוונתי שאם אני אשים גלישה מוסתרת בכרום עם vpn אז זה יהיה כמו תור?
אנונימית
למה את מתכוונת כמו תור?
שואל השאלה:
מבחינת זה שאני לא רוצה שאנשים יידעו באילו אתרים גלשתי
אנונימית
כן זה יהיה אותו דבר ^^
כן אבל לא, תור נותן לך גישה ללא צנזורה לאיפה שאת רוצה. (aka darkweb)

גוגל עדיין ישים צנזורה על דברים מסוימים ויחסום אותך מאתרים שלא כדאי לך להיכנס אליהם.
4AM
אם ככה אין קשר לגלישה בסתר, והvpn לפעמים לא עובד באתרים מסויימים ככה שתצטרכי להוריד אותו בשביל לגלוש באתר אבל כעיקרון כל גלישה שלך רשומה כולל האייפי שלך למשל במחשבים או בסרברים של סטיפס, לא משנה מה תעשי מהיום העבר שלך לא נמחק כולל האייפי, אבל vpn יכל לסדר שמהיום לא יגלו אותך בכזאת קלות
שואל השאלה:
אז אם אני אשתמש בגוגל ובvpn עדיין בדברים מסויימים יוכלו לראות לאן נכנסתי? ^^
אנונימית
לא, אז לא יראו לאיפה נכנסת.
4AM
כל העבר שלך כבר רשום אז לא תוכלי למחוק את העקבות האלו אבל מהיום תגלשי עם vpn אבל קחי בחשבון שהחיבור יהיה איטי יותר מהרגיל