5 תשובות
מסננת או שכותבת "מכירים?"
אנונימית
אני פשוט אגיד תודה, בשביל מה לסנן?
אגיד תודה
ואראה לאן השיחה מובילה
כי לא אשקר הכרתי פעם אחת מישהו שהגיב לי לסטורי יצאנו לכמה דייטיפ והוא הבחור הכי מדהים ורציני שהכרתי בחיי
לא הלך בינינו מסיבות אחרות אבל לא משנה
עכשיו לא אומרת שצריך להיפגש עם כול אחד ולהתחיל ממש להכנס לזה אבל אפשר לבדוק מי הבן אדם שעומד מולי ומה הכוונות שלו ואיך הוא מדבר וכו
ואראה לאן השיחה מובילה
כי לא אשקר הכרתי פעם אחת מישהו שהגיב לי לסטורי יצאנו לכמה דייטיפ והוא הבחור הכי מדהים ורציני שהכרתי בחיי
לא הלך בינינו מסיבות אחרות אבל לא משנה
עכשיו לא אומרת שצריך להיפגש עם כול אחד ולהתחיל ממש להכנס לזה אבל אפשר לבדוק מי הבן אדם שעומד מולי ומה הכוונות שלו ואיך הוא מדבר וכו
הייתי עונה לו .. אבל תלוי מאוד מי זה כי זה יכול להיות פדופיל או בן 20+ שזה לא מתאים
דוגרי?
ואני אצא הכי שטחית אבל מה לעשות זו האמת - זה לא מה שאתה אומר כאילו זה כן מה שאתה אומר, אבל זה בעיקר מה אתה מעלה - איך אתה נראה, ואם אתה לא קריפי או אם זה לא נראה פרופיל פיקטיבי
בדרך כלל אם מישהו סתם יכתוב "מדהימה", "יפה" אם זו תהיה תגובה על המראה החיצוני שלי זה ירתיע אותי, עדיף כבר היי וזהו
ואני אצא הכי שטחית אבל מה לעשות זו האמת - זה לא מה שאתה אומר כאילו זה כן מה שאתה אומר, אבל זה בעיקר מה אתה מעלה - איך אתה נראה, ואם אתה לא קריפי או אם זה לא נראה פרופיל פיקטיבי
בדרך כלל אם מישהו סתם יכתוב "מדהימה", "יפה" אם זו תהיה תגובה על המראה החיצוני שלי זה ירתיע אותי, עדיף כבר היי וזהו
אנונימית