4 תשובות
תנסי להתקרב אליהן
שואל השאלה:
יש לי רק חברים בנים וזה פשוט לא אותו דבר כמו חברות בין בנות
יש לי רק חברים בנים וזה פשוט לא אותו דבר כמו חברות בין בנות
אנונימית
היי, אני בכיתה י' עכשיו אבל מכיתה בערך ד' עד ט' לא היו לי ממש חברות. כשעברתי לכיתה י' החלטתי שאני אעשה הכל שיהיה לי חבורה כלשהית/כמה חברות טובות. למדתי שאני חייבת להתחבר מהר על היום הראשון. לא לחכות כמה זמן ואז לנסות להתחבר כי זה אז קשה יותר כי כולם מצאו להם חבורות. עכשיו כשאני עליתי לכיתה י' הכיתה שהייתה מכיתה ז' - ט' נשארה ביחד וכן הם כבר היו חבורות ממזמן אז מה שעשיתי זה פשוט "להתערב" להם בשיחות, הלכתי ושאלתי אותם אם הם רוצים ללכת לאנשהו/ ביקשתי לבוא איתם למקומות, זרמתי ללכת אפילו שלא היה לי כזה כוח, וכן לא היה לי כזה ביטחון לפני אבל פשוט יצרתי לעצמי אותו, אמרתי לעצמי "נו יאללה מה כבר יקרה, תראי את הביטחון שלך" ועכשיו יש לי ביטחון עצמי גבוה כי למדתי איך להשתמש בו. + משהו שמאוד עוזר תסתכלי בעיניים שלהם כשאת מדברת/הם מדברים אלייך ואם קשה לך תסתכלי על הגבות זה נראה כיאלו את מסתכלת על העיניים שלהם + תחייכי זה גם מאוד עוזר.
ערוץ יוטיוב שגם עזר לי מאוד - step by step. ממליצה לך להיכנס.
ערוץ יוטיוב שגם עזר לי מאוד - step by step. ממליצה לך להיכנס.
תקשיבי לא תמיד מוצאים את החברה הטובה הזאת במהלך 12 שנות לימוד יכול להיות שתמצאי אחרי הבית הספר נכון זה קשה אבל אולי פשוט זה לא האנשים הנכונים לך וזה קורה ובסדר אולי תנסי יותר ליזום אבל אל תהי אובססיבית לחברות הזאת כי זה לאו דווקא חייב לקרות עכשיו .. בהצלחה ואל תדאגי את אף פעם לא לבד
באותו הנושא: