6 תשובות
עדיף שלא
לא חושבת שזה פרט כזה הכרחי בשבילם חח
אני לא הייתי מספרת חברות שלי היו צועקות לו דברים לול
מה כבר יכול לקרות, אלא חברים שלך
לדעתי תגיד
באמת שאתם סתם מגזימים פה, זה ממש לא נוראי מה יש לכם דווקא יהיה לך עם מי לדבר על זה
לא ולא זה נורא אם כבר לספר לאמא שלך
לא אל תגידי , אחרי זה את תתחרטי ואת לא יכולה להחזיר את הגלגל