14 תשובות
כן
כן
יאפ
לא כי אין לי כי נחסם לי אני זל
שואל השאלה:
אני נכנס וזה אומר לי שאני לא יכול לעשות ריפרש
מה לעשות?
יש לי אינירנט
אני נכנס וזה אומר לי שאני לא יכול לעשות ריפרש
מה לעשות?
יש לי אינירנט
אנונימי
שואל השאלה:
אינטרנט
אינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
תענו כברר ר
תענו כברר ר
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי אבל
יש לי אבל
אנונימי
כן למה מה הבעיה אצלך אולי אני יכולה לעזור?
שואל השאלה:
רשמתי למעלה
רשמתי למעלה
אנונימי
זה באינטרנט
שואל השאלה:
יש לי אינטרנט
יש לי אינטרנט
אנונימי
תמחק ותוריד מחדש, תכבה את הוויפי
שואל השאלה:
סעמק הוא עדיין לא עובדד
סעמק הוא עדיין לא עובדד
אנונימי