10 תשובות
כן
אנונימי
אמא שלי בארץ מגיל 5
אנונימי
זאת ליטרלי עדה, כמו שאני אקרא לחברים שלי מרוקאים כנל לגבי אתיופים. זה מה שמאפיין אותנו, אין שום סיבה לקחת את זה למקום רע.
ושואל השאלה כן
ושואל השאלה כן
אני לא אתיופי אבל יש לאמא שלי חברה אתיופית והיא לומדת איתה לתואר שני בטכניון
אנונימי
כן
אנונימית אתיופים זה לא קללה זה בסדר ...
זה מוצא זה ארץ
אם ישלך חברות אתיופיות אז את יכולה להגיד חברות.
אנונימית אתיופים זה לא קללה זה בסדר ...
זה מוצא זה ארץ
אם ישלך חברות אתיופיות אז את יכולה להגיד חברות.
אני לא מה אתה מדבר
אנונימי
כן
כן
כן
אבא שלי רוקח חח
באותו הנושא: