5 תשובות
רמי מעצבן אותי
אילון הזה רגיש מידי ומתגונן מידי..נכון שקארין יכלה להגן על עצמה אבל רמי ידיד שלה רצה להגן עליה
שואל השאלה:
בכללי גם הוא כל הזמן מחפש לריב, מחפש לצעוק
הוא מגזים מידי ומדבר מגעיל
וואי חייב להרגע מהר
בכללי גם הוא כל הזמן מחפש לריב, מחפש לצעוק
הוא מגזים מידי ומדבר מגעיל
וואי חייב להרגע מהר
אנונימית
הוא סתם רב עם איילון כי הוא שונא אותו והוא מחפש רייטינג
נכון כשתום צעק על גל הוא שתק לא התערב הוא סתם מחפש את אילון צר עין אחד וסכסכן
אנונימית
באותו הנושא: