5 תשובות
למה את צריכה אישור פשוט תכנסי לבידוד ותלכי לבדיקת קורונה
תעשי בדיקת קורונה תגידי שיש לך תסמינים אחכ את צריכה להיכנס
כן לדווח למשרד הבריאות ולמקום העבודה/בית הספר
שואל השאלה:
להגיד למהנל שלי פשוט שיש לי חום גבוהה ושאני הולכת לעשות בדיקת קורונה ועד אז אני לא יגיע לבית ספר?
אנונימית