5 תשובות
למה את צריכה אישור פשוט תכנסי לבידוד ותלכי לבדיקת קורונה
תעשי בדיקת קורונה תגידי שיש לך תסמינים אחכ את צריכה להיכנס
כן לדווח למשרד הבריאות ולמקום העבודה/בית הספר
שואל השאלה:
להגיד למהנל שלי פשוט שיש לי חום גבוהה ושאני הולכת לעשות בדיקת קורונה ועד אז אני לא יגיע לבית ספר?
להגיד למהנל שלי פשוט שיש לי חום גבוהה ושאני הולכת לעשות בדיקת קורונה ועד אז אני לא יגיע לבית ספר?
אנונימית
^כן
באותו הנושא: