10 תשובות
חלק מהשיעורים ככה וחלק ככה
אולי, כנראה שיש עוד ילדים
גם אצלנו עוד מעט יהיה
שואל השאלה:
תקשיבו שהטימס ממש קל ויותר עדיף מזום זאת אפליקציה שאפשר להגיש מטלות ולעשות שיחות וזה יותר משוכלל מזום וזה ממש כיף ללמוד ככה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה ישן זה משוב יואוו
אנונימית
אנחנו גם תכף עוברים לשם
אבל כן אנחנו במשוב בנתיים יאי
אצלנו גם וגם
אני שונאת את הטימס הזה בזום הרבה יותר קל
אצלנו בטימס אנחנו מקבלים את רוב המשימות שלנו (יש לנו עוד משימות שאנחנו מקבלים בקורסם של אופק) אבל השיעורים עצמם דרך פגישות זום
פעם היינו עושים רק את שיעור אנגלית בטימס אבל זה היה כל כך לא נוח ועברנו לזום
לאחותי הגדולה הכל בטימס
אנונימית
יש לנו את שניהם לצערי. איזה כיף חחח