7 תשובות
בלי לחץ
שואל השאלה:
ברור שלא אבל כאילו הן אומרות שאני צריכה למצוא מישהו וכל החרא הזה
אנונימית
אין מה לחכות.
מתי שיבוא לך הן לא מחליטות אם את צריכה או לא
בדיוק^
הן לא מחליטות ואל תחפשי בכוח. כשתכירי מישהו שהוא הטעם שלך ויש לו אופי טוב זה כבר יקרה לבד. בלי לחץ כמו שמעליי אמרו
וואי גם לי אין קראש ומשעמם לי רצח חחח חחח מציעה לך לראות אנימות/סדרות רומנטיות. זה משפר את ההרגשה