5 תשובות
יש להם ציפיות גדולות מכם כנראה או שאתם לא מתורגלים לעומסים.
מסכימה איתך כל כך.
מורות זה נורא
כי אלה ההוראות שהם מקבלים.
תאשימי את משרד החינוך לא אותם
אנונימי