5 תשובות
יש להם ציפיות גדולות מכם כנראה או שאתם לא מתורגלים לעומסים.
ככה זה
מסכימה איתך כל כך.
מורות זה נורא
כי אלה ההוראות שהם מקבלים.
תאשימי את משרד החינוך לא אותם
תאשימי את משרד החינוך לא אותם
אנונימי
באותו הנושא: