2 תשובות
אוי מזל שעברתי את הכיתה הזאת חחח סורי אני לא זוכרת כלום למדתי על זה נראה לי בכיתה ז
אצל הסונים-כל מי שלא מוסלמי בשיטה שלהם.
אצל השיעים-כל מי שלא מוסלמי בשיטה שלהם.
אצל השיעים-כל מי שלא מוסלמי בשיטה שלהם.
באותו הנושא: