התחברות
הרשמה
וואי פעם היה משחק כזה עם נינגה ובניין שכזה קופץ וואי איך קראו לו??
7 בינואר 2021, 12:47
משחק
נוסטלגיה
משחקי אונליין
2 תשובות
ninjump?
G
GodOfWar
אייס טאוור?
L
Love and Thunder
באותו הנושא:
וואי נכון זה מעצבן שכזה
איך קוראים למשחק הזה לטלפון שאתה משחק בתור נינגה
אתם חושבים שבנינגה המשחק מכור ?
מה אתה רואים עכשיו נינגה או האח הגדול?
נכון נינגה ישראל חרא כלכך יחסית לחול
איך יש כזה שיער כבר מגיל צעיר שכזה וואי שה ממש נדיר לא?
נינגה או האח הגדול?
נינגה או האח?
בתוכנית נינגה בנות לא יכולות להשתתף?
הסידרה נינגה זה שידור חי?
יש איזה ילד מפגר שמשחק בכדור מול הבניין שלנו ולפעמים פוגע בבניין ויש רעשנים