15 תשובות
לא מביך
ממש לא, זה הכי כיף
תלוי לאיזה
לא זה סבבה לגמרי
לא מביך
שואל השאלה:
נכון אתם צודקים ,תודה
נכון אתם צודקים ,תודה
אנונימית
מה פתאום הלכתי עם אמא שלי למלא הופעות זה הכי כיף
בעיניי זה ממש מגניב, אחלה זמן איכות עם אמא :)
לא
תלוי איך היא רוקדת.
מה? זה מגניב ממש
הלוואי והייתי בקשר מספיק טוב עם אמא שלי והיה לנו טעם מוזיקלי משותף והייתי יכולה ללכת איתה להופעות, זה נשמע מדהים.
חברה שלי עושה את זה, אני הולכת איתן לפעמים, זה ממש ממש כיף
זה לא מביך, זה מתנה, באמת
הלוואי והייתי בקשר מספיק טוב עם אמא שלי והיה לנו טעם מוזיקלי משותף והייתי יכולה ללכת איתה להופעות, זה נשמע מדהים.
חברה שלי עושה את זה, אני הולכת איתן לפעמים, זה ממש ממש כיף
זה לא מביך, זה מתנה, באמת
מה פתאום ללכת עם אמא להופעה זה מעולה
כטיול בר מצווה אני זוכר שאני ואבא שלי טסנו לדנמרק, והלכנו שם בנוסף לטיול להופעה של מטאליקה
מזל שיש לנו גם קשר טוב וגם אותו טעם מוזיקלי
נהנתי מאוד. הייתי אמור ללכת איתו גם השנה להופעה בלי קשר לכלום, פה בארץ. של איירון מיידן. אבל זה בוטל עקב הקורונה ;-;
כטיול בר מצווה אני זוכר שאני ואבא שלי טסנו לדנמרק, והלכנו שם בנוסף לטיול להופעה של מטאליקה
מזל שיש לנו גם קשר טוב וגם אותו טעם מוזיקלי
נהנתי מאוד. הייתי אמור ללכת איתו גם השנה להופעה בלי קשר לכלום, פה בארץ. של איירון מיידן. אבל זה בוטל עקב הקורונה ;-;
שואל השאלה:
כן יש לי אמא מגניבה ,אבל ידיד אמר לי שזה מביך ללכת עם אמא להופעה
אני שמחה לשמןע שלא
כן יש לי אמא מגניבה ,אבל ידיד אמר לי שזה מביך ללכת עם אמא להופעה
אני שמחה לשמןע שלא
אנונימית
הלכתי עם אמא שלי להופעה פעם. היה פצצה!! לא הייתי אומרת שזה מביך
ברור.
באותו הנושא: