20 תשובות
לא
חח מה למה זה מביך זה שם ממש יפה
מה לא ממש לא זה רק שם
לא למה ככה זה שם יפה
ממש לא
אחלה שם
אחלה שם
אנונימית
לא
לא
מה מביך..?
לאבא שלי קוראים שקאופקה... תגידי תודה
אנונימית
לא,
מה פתאום
עופר שם מאוד נפוץ
מה פתאום
עופר שם מאוד נפוץ
לא למה
מה פדיחות בזה
לאבא שלי קוראים עופר :)
שלום לך
שלום לך
מה רע בזה?
גם לאבא שלי קוראים עופר זה שם ממש יפההה
גם לאבא שלי קוראים עופרר אני בווכהה
אתה אמיתי מה
לאבא שלי קוראים חומי
ולאמא צופית יעני צוף של פרחים... אז
ולאמא צופית יעני צוף של פרחים... אז
אנונימית
לא זה לא פאדיחות אל תדאגי :)
באותו הנושא: