2 תשובות
קחי לעצמך מנוחה ותשני טוב
אל תעמיסי על עצמך ועל הגוף שלך
מאוד מאוד חשוב להתאמן כאשר ישנת מספיק שעות אם את מרגישה חלשה או כאובה אל תתאמני, מניסיון זה ממש לא כדאי, מחר בלילה תשני טוב ותתאמני בעוד יומיים תרגישי טוב!