10 תשובות
אם את צריכה מישהו לדבר איתו, מוזמנת לפנות אליי 3>
זו תכונה מדהימה דאגה לזולת. אם את לא מקבלת שום דבר בתמורה, זה נורא עצוב ואני בהחלט יכול להבין אותך
זו תכונה מדהימה דאגה לזולת. אם את לא מקבלת שום דבר בתמורה, זה נורא עצוב ואני בהחלט יכול להבין אותך
מה שלומך? אם את רוצה בואי שלחי לי הודעות בפרטי אענה לך❤תמיד פה ולי כן אכפת
אני מצויין.
מה קורה איתך איך מרגישה?
מה קורה איתך איך מרגישה?
לא משהו תודה ששאלת לא אפרט פה אם באלך בפרטי❤
בתכלס, הפניתי את השאלה לשואלת השאלה, אבל את מוזמנת. אני עם אוזן קשבת :)
שואל השאלה:
שמחה שאתה בסדר!^^^
וכן, בטח!^^
שמחה שאתה בסדר!^^^
וכן, בטח!^^
אנונימית
אני לגמרי מבין אותך
מה שלומך?
מה שלומך?
שואל השאלה:
אני נשמעת כמו ילדת צומי מעצבנת
אבל באמת שאין לי בעיה לדאוג לאנשים
פשוט היה כיף אם הייתי מרגישה שדואגים גם לי
אני נשמעת כמו ילדת צומי מעצבנת
אבל באמת שאין לי בעיה לדאוג לאנשים
פשוט היה כיף אם הייתי מרגישה שדואגים גם לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בסדר, תודה לשלושתכם :) איך אתם?
אני בסדר, תודה לשלושתכם :) איך אתם?
אנונימית
אם תשלחי הודעה ולא אגיב, סימן שאני כבר ישן
אני גמור
אני גמור
באותו הנושא: