2 תשובות
פחח גם המורה שלי עושה לי את זה חודשיים אל תעשי את הטעות שאני עשיתי! תרשמי לה מיליון סימני שאלה ואם היא לא עונה תשלחי מדבקה עוקצניתת!!!
תקשיבי...
אמא שלי מחנכת בחטיבה ואני רואה ששולחים לה הודעות מפה ועד מחר, אז יוצא מצב שהיא לא רואה הודעה מסויימת כי היא עוברת למטה (אם הבנת מה זה אומר)
אז יש מצב שהיא לא מסננת אותך עם סיבה...
אולי פשוט לא שמה לב.

את יכולה לכתוב לה סימן שאלה או לכתוב "אשמח לעשות עוד פעם את העבודה"
אנונימית