התחברות
הרשמה
עם הנצח לא מפחד !!
6 בינואר 2021, 18:00
ישראל
תשובה אחת
נודר
I
IceCreamBB
באותו הנושא:
בבקשה תעודדו אותי אני מפחד להזדקן אני לא רוצה לגדול רוצה להישאר צעיר לנצח אני חושב על זהאני נהיה עצוב אני בן 18 מהלעשות?
בנות...בלי חבר לנצח/בלי טלפון לנצח בנים...בלי חברה לנצח/בלי טלפון לנצח
הייתם רוצים אף סתום לנצח נצחים ?
אני מרגיש שאשאר לבד לנצח מה ניתן לעשות אני פשוט לא יכול יותר אני נורא מפחד מזה וזה גורם לי להרגיש שאין טעם בחיים האלה
איך להתמודד עם העובדה שאף אחת לא תרצה אותי לנצחי נצחים?
מה עדיף להיות צעיר לנצח או להיות זקן עשיר לנצח?
מזה אומר עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה ?
האם אפשר לחיות לנצח על ידי האטת תהליך הזדקנות ולהישאיר צעיר לנצח?
זה נורמלי שאני פשוט מפחד לנצח ? כי אני...
איך רושמים לנצח באנגלית? לנצח הכוונה לעד לנצח נצחים ולא לנצח הכוונה בקרב או משהו
השתזפתי בטעות היום כי הייתי בשמש ונוצר לי קו שיזוף זה ישאר לנצח נצחים?