3 תשובות
יאו זה מבאס ברמות....אני אומרת אל תשימי עליהן....אל תחכי שמישהו יארגן לך או משו כזה....תעשי לעצמך משו שישמח אותך. משהו שאת אוהבת !
גם לי יש מחר יומולדת. אבל תאמת שלי זה לא ממש איכפת מה לעשות וזה .
מזל טוב מהממת . אל תהיי עצובה! אל תתני לאף אחד להפיל אותך ! ולבאס אותך!
()❤
גם לי יש מחר יומולדת. אבל תאמת שלי זה לא ממש איכפת מה לעשות וזה .
מזל טוב מהממת . אל תהיי עצובה! אל תתני לאף אחד להפיל אותך ! ולבאס אותך!
()❤
שואל השאלה:
תודהה
14
תודהה
14
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שכן
בייחוד כשלכל אחת הן חוגגות ציפיתי לבלון לפחות
מה הקטע
אני חושבת שכן
בייחוד כשלכל אחת הן חוגגות ציפיתי לבלון לפחות
מה הקטע
אנונימית
באותו הנושא: