4 תשובות
פשוט תעשי איפוס סיסמה
שואל השאלה:
וזה כותב שהאימייל לא תקין
אז תעשי איפוס סיסמה דרך sms ואז לא צריך מייל
היכנסי דרך משרד החינוך. את מזינה ת.ז, מקבלת קוד לנייד וזה מכניס אותך.
FML