12 תשובות
נצרות
הדת בארצות שבאתי מהם זה נצרות
אני כבר נוצריה ולא הייתי עוברת דת
לנצרות
כי ישו היה יהודי וגם ככה יהיה לי חג המולד וליל כל הקדושים 0:
נצרות
אני נוצרייה ולא הייתי עוברת דת אבל אם חייב לבחור אז היהדות
נצרות
נצרות
אסלאם כי באסלאם כוח האב יותר גדול מכוח הבן ובנצרות כוח הבן יותר גדול מכוח האב (האיסלם מאמינים ישירות ב ה' הנצרות מאמינים בישו ימח שמו)
אסלאם.
משום שאסלאם זו לא עבודה זרה, נצרות כן.