6 תשובות
אחלה אנימה לא יותר מזה..
סימפ שרודף אחרי ז1נה....
לא משהו כל כך יותר מזה
אבל אהבתי את הפתיח :c
לא משהו כל כך יותר מזה
אבל אהבתי את הפתיח :c
אמרו לי שכל הבנות שם נראות כאלו הוציאו אותן מהנטאי
נו ומה רע בזה
לא התחברתי
גרועה רצח מבחינת עלילה ודמויות והדרך שבה מעבירים את הסיפור אבל די משעשעת אם לומר את האמת.
אם היא הייתה מסתיימת לרוץ ואז הייתי צריך להתחיל לראות רוב הסיכויים הייתי מפסיק בפרק שני או שלישי
אם היא הייתה מסתיימת לרוץ ואז הייתי צריך להתחיל לראות רוב הסיכויים הייתי מפסיק בפרק שני או שלישי
אנונימי