5 תשובות
כןכן כדאי
תלוי.. אם זה חבר טוב אז כנראה שאנחנו ככה תמיד.. פעם זה מביא פעם זה.. וגם תלוי איזה חבר יש חבר שכן רוצה החזר. אם זה לא חבר טוב אני הייתי מחזירה.
כן באמת תלוי ממי
אנונימית
כן, ואם לא בכסף אז באוכל